Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2010 16:21 - Среднощно Танго
Автор: phunkepixie Категория: Музика   
Прочетен: 471 Коментари: 0 Гласове:
0



Будя се внезапно, а нощта е в най-тъмната фаза..
Говоря без думи..искам..и чувствам екстаза..
Опиянявам те с мимическа лирика,
въздухът наситен е с магическа музика..
и ноти препускат във хаос небрежен,
а ритъмът запалва танцът ни нежен..

Душите политат, в голи страсти заклещени,
очите искрят, а телата са преплетени..
Движенията абстрактно се преливат,
очите в другите се взират..
и левитират..

И виждаш, че танцът е моята изповед..
Фантазията в реалност превръщам..
без мисъл..и без ред..
Прегръщам творението си, което е гола пародия..
Танцът вече е с трима, кипи в еуфория,
превръща се в легенда..и остава история..

Писвам...
Отварям очи.. и се търся, но някакси липсвам..
Между вчера и днес в съня съм останала,
защото и ти си там.., за теб съм се хванала..

Нощта е прекрасна..
Изпиваш ме бавно..
И макар да съм илюзия, за теб истинска съм явно..
В безвремието ако искаш, с мен можеш да останеш..
Няма да те пусна, но по-доре и ти силно да ме хванеш..
Защото в мен се борят всички стихии..
Небето със земята се сблъсква, звезди се раждат,
избухват магии..

И там, където всичко е възможно..
два свята се преплитат..и простото е вече сложно..
Неписани закони между мен и теб стоят..
Жестоки жрици над приказните тайни бдят..

Но за този танц, безсмъртието си давам..
Черното без бялото е нищо,
затова на теб се отдавам..
И дори да страдам, вярвам, че те заслужавам..
Намери ме, когато се загуби..

Ти си сам..
А аз съм там..
Както винаги, в съня ти ще те чакам..



Тагове:   танго,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: phunkepixie
Категория: Лични дневници
Прочетен: 61398
Постинги: 15
Коментари: 6
Гласове: 35
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031