Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2010 16:51 - Небостъргач Номер Незнаен
Автор: phunkepixie Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1212 Коментари: 1 Гласове:
1



Сядам на ръба и започвам да си люлея краката в такт със симфонията от звуци, образувана от светът под мен. Опитвам се да завържа диалог с живота си..искам да го питам толкова много неща. В същото време, разбирам пак..и отново, че животът съм Аз..,че всъщност аз държа верните отговори, но понеже съм мазохист, предавам всеки път празен лист и си пиша СЛАБ 2..

Но сега стоя там отсреща, на високото и се взирам в другия свят..по-добрия, от който ме дели невидима, но непробиваема преграда. И все пак виждам всичко.. Усещам го, сякаш го изживявам реално или пък съм го имала в някой минал живот. Полъхът на това призрачно дежа ву ме изпълва с безброй трептения и сътворява загадъчна искра, която разширява зеницата, готова да погълне свръх доза магически светлинки. Но тези, същите светлинки са с друга, по-важна роля, защото всяка една от тях е горящ живот. И всичките тези седемдесет етажа, побрали толкова много от тези животи, пламтящи и блъскащи се в стъклото с надеждата, че някога ще се извисят там, където съм Аз...и просто ще наблюдават с мен.. Ще ми разкажат тайните..и уроците, които са научили. След това ще се върнат там, от където мечтаеха да избягат, но вече по-спокойни и добри, усетили познанието от това, че са били от Другата страна.

Това ще отмине..и то съвсем скоро. И тогава ще сляза долу с ескалатора на действителността и ще продължа да се разхождам, ръка за ръка с живота си по улиците на Манхатън..Лъскавият свят, на който не принадлежа..





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. womanly - Прекрасно!
22.03.2010 17:02
Чудесно описани чувства, мисли и емоции! Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: phunkepixie
Категория: Лични дневници
Прочетен: 61414
Постинги: 15
Коментари: 6
Гласове: 35
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930